بلوک ساختمانی و انواع آن

فروشگاه اینترنتی پروژان

بلوک ساختمانی و انواع آن

از پرکاربرد ترین خرید مصالح ساختمانی برای ساخت هر سازه بلوک ساختمانی می باشد. در خرید بلوک ساختمانی می بایست دقت زیاد شود چون انواع مختلفی از بلوک موجود است.
خاصیت عایق بودن بلوک ها تا نود درصد بیشتر از آجر است. در کشور ما خرید بلوک های سفالی و بتنی بیشتر انجام می شود . بلوک های سفالی اولین تکنولوژی ساخت بلوک می باشد.

بلوک سفالی
روال تولید بلوک سفالی مانند آجر است. این بلوک از خاک تولید شده و در مقابل نور خورشید خشک می شود و در کوره پخته می شود. خرید بلوک سفالی پرخریدار ترین نوع آن است که در ابعاد مختلف تولید می شود. هم چنین خرید بلوک سفالی مقرون به صرفه است زیرا ارزان ترین بلوک می باشد. این نوع بلوک دارای تراکم و مقاومت خوبی است و روی آن به راحتی خط نمی افتد. رنگ سفال های با کیفیت یکنواخت و سطحش بدون ترک است از معایب آن می توان به مقاومت فشاری پایین,عایق نبودن و زمان انرژی بالای اجرا اشاره کرد.


خرید بلوک سفالی


بلوک سبک هبلکس
بلوک سبک هبلکس یک بتن متخلخل است. خرید بلوک هیلس برای ساختمان سازی توصیه می شود. مقاومت این نوع بلوک بسیار بالا است. علاوه بر این به عنوان عایق حرارتی و صوتی هم استفاده می شود. می توان سیم کشی را از داخل این نوع بلاک به راحتی انجام داد. برای ساخت بلوک های سیمانی هبلکس از مخلوط سیلیس، سیمان، پودر آلومینیوم و آهک استفاده می شود. از این بلوک ها می توان در ساخت دیوارهای بیرونی و دیوارهای خارجی استفاده کرد.

خرید بلوک سبک
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد